2019. április 19., péntek

24 órás eladás az alapképzésen tanultakkal!

A napokban érkezett hozzánk egy igazán kellemes levél, alább olvashatjátok, a fotókkal együtt.
Judit a márciusi MSP Home Staging alapképzésünkön vett részt, és utána megváltozott az élete! Ahogy olvasom, folyamatosan ráz a hideg! Fantasztikus ez a történet! Szívből gratulálunk neki és büszkék vagyunk, hogy ilyen változásokat tudunk generálni! Csak így tovább!
Gyere el Te is, tarts velünk, hogy együtt megváltoztassuk a hazai ingatlanpiacot minőségi lakásokkal és ingatlanhirdetésekkel! Olvassátok szeretettel,

 "Kedves Patrícia!
Ismerőseim ösztökéltek, hogy írjam meg neked az alap tanfolyam elvégzése után elért azonnali eredményemet. Esetleg tanulságos másoknak is.

A március eleji alap tanfolyamon vettem részt (http://msp-homestaging.hu). Már régóta kerestünk lakást/házat, de nem találtunk olyat, ami minden szempontból megfelelt volna. A tanfolyam után hazamentem, elmondtam a páromnak a tanultakat, s megbeszéltük, hogy ha eladásra kerül sor így fogjuk csinálni. Arra azonban tényleg nem gondoltam, hogy ez már azon a héten elkezdődik. Közvetlenül a tanfolyam előtti hétvégén sikerült megnéznünk egy újabb, sokadik lakást, ami álmaink lakása volt: Szentendre, Duna-korzó, új építésű, kertkapcsolatos, gépesített konyhával, három rétegű ablakokkal, gyönyörű, pont jó méret, megfizethető számunkra.Tanulva a lecsúszásokból azonnal ajánlatot tettünk, de nem nagyon reménykedtünk, mondták sokan nézik, rosszak a fizetési kondícióink. Meglepetésünkre az ajánlatunkat elfogadták, úgyhogy a tanfolyam után 3 nappal ott álltam a kezemben egy elfogadott vételi szándéknyilatkozattal, amelyet 1 millió Ft biztosíték mellett írtam alá. A vétel feltétele a jelenlegi lakásunk eladása volt, így ennél erősebb motivációt találni az eladásra nehezen lehetett volna. A kérdés nem az volt, hogy el tudom-e adni a lakást hanem az, hogy mennyiért és milyen gyorsan. Az összeg a felveendő hitel mértékét határozta meg, az idő pedig a nyugalmamat, hogy tudjam megvan a fedezet időben az új lakásra.

A lakásunk amúgy a Pók utcai lakótelepen a Római-parton egy egyébként piaci szempontból likvid környezetben van, mindemellett az elmúlt években szinte mindent felújítottunk benne, így az alapokkal nem volt gond. Hát nekiálltunk. Ahogy azt elmondtad, teljes erőbedobással. Szerencsénkre épp azon a héten kitettek a kapunk melletti garázsra egy kiadó táblát. Gyorsan kivettük, és nekiálltunk dobozolni, lepakolni. A két hálószobában rossz volt a laminált padló, elrohantunk venni, hívtuk a mesterünket jöjjön lerakni. Rohantunk festékért, ragasztgattam a maszkolót egy napig, majd léptem le külföldre három napra munka miatt (nyilván pont hiányzott ez, ahogy Murphy megírta). Ezalatt szegény párom egyedül bútorokat szedett szét és cipelt le, kifestett, világosított mindent, ahogy mondtad, booking.com-on szállást keresett ahova költözhetünk. (az elég vicces, amikor az ember interneten keres szállást ott ahol lakik). Én haza, macskát költöztettem rokonokhoz, újabb pakolás még sokáig (hogy lehet ennyi szarunk Jézusom, fel sem tűnt!), rohantam néhány dísztárgyért, súroltunk, pakoltunk, takarítottunk, lesántultunk a végére.

Március 16-án szombaton a burkolás és felfordulás közepette még nem hittem el, hogy másnap itt fotózás lesz, de az éjszakába nyúló munkával lett! Vasárnap reggel hattól takarítás, még egyik helyiségben takarítottam, a másikban meg a fotós már nyomta. Szerencsénkre Péter a fotósunk (Zsidek Péter) családtagunk, így tudásán és a technikán kívül odaadását és szeretetét is beletette a fotókba. Segítője és társa Brigi (Varró Brigi) pedig nem várt kreativitással rendezgette a lakás minden részét egyre csak szebbé és szebbé. Öt órányi kemény munkájukkal elkészült a sorozat, amin magam sem hittem el, hogy a lakásunk van. Pláne úgy nem, hogy előtte két héttel a mobillal csináltam egy sorozatot, azt mellé tettem. Esküszöm azt gondoltam, hogy azok egész jó fotók. Még el is küldtem a barátnőmnek, aki egy ismerősének keresett a környéken, mondta is milyen szép a lakás.
18-án hétfőn délután tettem fel a hirdetést. Jóval piaci ár felett. Ezzel együtt jöttek szépen a telefonok. Főként ingatlanosoktól, de néhány magánszemély is jelentkezett. Közülük kedden délután már ketten el is jöttek megnézni. Párom hívott az egyik után, hogy nagyon tetszett nekik. Amint letettem vele rögtön csörgött a telefonom. A látogató volt, hogy este jönnének vissza megbeszélni az árat. Hát, csak hüledeztem. Vissza is jöttek, és még este megalkudtunk. Másnap még egy fiatal pár hívott, hogy nekik is tetszett, mondtam várjanak péntekig, nem akartam a szóban tett megállapodást felrúgni. Erre többen azt mondták, hogy naiv hozzáállás volt részemről, de szerencsére nem lett gond.
Végül 21-én csütörtökön aláírtam a szerződést a szentendrei lakás megvételére, 22-én pénteken pedig a mi lakásunk eladására.

El akartunk költözni, de erre már nem került sor. Mindezzel együtt nagyon nehéz úgy élni, hogy semmi, de semmi nem lehet elöl hagyva, így ha több ideig elhúzódott volna megtettük volna. Ez egy fontos tapasztalat volt.

Kb. 300 ezer Ft-ot tettünk a lakásba, a legnagyobb tételünk a laminált padló volt, önmagában 210 ezer Ft, a többi a festék és néhány tárgy, garázs bérlet. A felkészítés egy hét volt, ahogy leírtam irdatlan gyors tempóban. Ezek a lakások jelenleg felújított állapotban 40-43 millió Ft-ért mennek, mi 46 millió Ft-ért adtuk el, 24 órán belül kapott ajánlattal. Ez azt jelenti, hogy a vételhez előre tervezett 10 millió Ft hitel helyett csak 7 millió Ft hitelt kell felvennem, ami számomra azzal ér fel, hogy több évvel kevesebbet kell dolgoznom az új lakás kifizetéséért.

Szerencsére a mobilos fotózásom miatt megvannak az eredeti fotók is, és a home staging utániak is. Persze vannak hibák, de elsőre döbbenet ami történt, még most is állok és csak hüledezem hogy történhetett mindez ilyen gyorsan, ilyen sebességgel. Olyan, mintha egy forgószél kapott volna el és két hét alatt fordulatot vett volna az életem.

A 20 ezer Forintos befektetésemet a tanfolyamodon egy 3 millió Forintos csekkre váltottam be, amiért nem tudom hogy is lehetne elégszer és elég jól köszönetet mondani. :)
Ehhez a levélhez mellékelem a mobilos fotóimat, a következőben pedig elküldöm a home staging utáni fotókat.
köszönettel:
Várdombi Judit"

Jöjjenek az előtte képek:











És most jöjjenek az utána képek:





 






🎁 Szeretnék minden Home Staging iránt érdeklődő vagy már elkötelezett számára egy INGYENES 10 részes Home Staging minikurzussal kedveskedni!

Ha korábban még nem iratkoztál fel, most megteheted itt, így 20 napon át betekintést kaphatsz a Home Staging rejtelmeibe 10 részes tananyagunkkal, ráadásul a 10. rész végén a kitartóaknak egy NAGY MEGLEPETÉSSEL is készülünk.

Sőt a továbbiakban első kézből értesülhetsz az aktuális kedvezményes Home Staging képzési lehetőségeinkről is, így biztosan nem maradsz le semmiről, ami fontos Számodra!



Jó tanulást, kezdjünk bele most! Kattints ide 👉 http://msp-design.hu/ingyenes-minikurzus-feliratkozas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése