2014. május 12., hétfő

Az első Ille-Olla nagykövet és a Home Staging!

Az első ille-olla nagykövet én lettem!



Köszönöm a megtiszteltetést! A Facebook rajongókkal már korábban megosztottam a hírt, de most itt is nyilvánosságra hozom! :)

Így indította útjára nagykövet programját az ILLE-OLLA divatmárka, aminek első képviselője én lehetek, köszönöm!

"Akárhova megyek elképesztő, csodálatra méltó nőtársakkal találkozom. Ámulatba ejtő (cél)tudatossággal, bölcsességgel, motiváltsággal, kitartással, lendülettel, ötletekkel, alkotási vággyal és életkedvvel találkoztam. A nőtársaimban megtapasztalt értékeket még hosszan tudnám sorolni. 

Lenkével korábban megálmodtuk az ille-olla nőt, aki “kortalan, a szolid vagányság híve. Változatos személyiség, aki vonzza a tekinteteket. Vállalkozó szellemű és magabiztos, az élet minden területén megállja a helyét, gyorsan, határozottan tud döntést hozni. Szeret alkotni, megvalósítja álmait és vágyait, játékos kedve pedig határtalan.”
A világ tele van ilyen nőkkel. Itt élnek közöttünk, de legtöbbször mégsem hallunk róluk eleget.
Kik ők? Járjunk együtt utána! Mi megkeressük és bemutatjuk őket. Merítsünk erőt együtt belőlük!

Az ille-olla Nagykövet Programjával elkötelezte magát, hogy bemutassa a köztünk élő gyöngyszemeket, akik az élet nagy forgatagában nem tudnak úgy tündökölni, mint ahogy méltó lenne hozzájuk! 
Az ille-olla értéket képvisel!"

A velem készült riportot a linkre kattintva olvashatják: http://ille-olla.blogspot.hu/2014/04/elso-ille-olla-nagykovetunk-eletmottoja_25.html  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése