2016. augusztus 14., vasárnap

Egy Home Staging Workshop résztvevő fantasztikus sikere

Újabb Home Staging sikerstoryt ünnepelhetünk! :)

Judit, a nyár előtti utolsó kezdő Home Staging Workshop résztvevője a napokban írt nekem:
"A lakásra tegnap ajánlatot tett egy vevő a meghirdetett áron, alku nélkül 27,99-ért. :) Ma megyünk az ügyvédjéhez. Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy ez is egy home staging sikersztori. A meghirdetés után 2 héttel kelt el, pedig végig úgy éreztem, hogy nagyon túláraztam.
Összesen kb. 500 ezret költöttünk rá és kiköltöztünk belőle. Korábban egyébként 25 milliót gondoltam reális árnak a Home Staging után.
Köszi még egyszer a segítségedet! :)"
Ez gyorsan ment! GRATULÁLOK! A kezdő és haladó Home Staging Workshop után 2 héttel már a piacon volt a lakás egy teljesen új köntösben! Nézzétek az előtte-utána fotókat! Szerintem nagyon látványos a különbség és én ott sem voltam! ;) Szuper, nem?

A nappali több körben esett át javuláson, de a végeredmény csodásan megmutatja, amit a kezdő Home Staging Workshopon tanulunk!


A hálószobában teljes átalakulásnak lehetünk tanúi, ahogy a nappaliban is. A célcsoport sokkal jobban bele tudja magát képzelni ebbe a lakásba.


A konyha is sokkal vonzóbb képet mutat. Eredeti állapotában is tiszta és rendezett volt, de az élet és a színek hiányoztak...


A fürdőszobában takarítás, dekorálás és a tér jobb megmutatása volt a cél.


🎁 Szeretnék minden Home Staging iránt érdeklődő vagy már elkötelezett számára egy INGYENES 10 részes Home Staging minikurzussal kedveskedni!

Ha korábban még nem iratkoztál fel, most megteheted itt, így 20 napon át betekintést kaphatsz a Home Staging rejtelmeibe 10 részes tananyagunkkal, ráadásul a 10. rész végén a kitartóaknak egy NAGY MEGLEPETÉSSEL is készülünk.

Sőt a továbbiakban első kézből értesülhetsz az aktuális kedvezményes Home Staging képzési lehetőségeinkről is, így biztosan nem maradsz le semmiről, ami fontos Számodra!

Jó tanulást, kezdjünk bele most! Kattints ide 👉 http://msp-design.hu/ingyenes-minikurzus-feliratkozas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése