2014. november 11., kedd

Egy újabb megható köszönőlevél! :)

Ma ez a levél érkezett :)
Megtisztelő és köszönöm a bizalmat! Mindenki ilyen ügyfeleket szeretne, mint Te, Dóri! :)
"Kedves Patrícia!


Nagyon köszönöm a segítséget, a profi munkát és a lelki támogatást melynek köszönhetően végre siker koronázta erőfeszítéseinket és sikerült eladni lakásunkat azon az áron amelyet nagyon szeretünk volna érte és annak a vevőnek akivel most baráti kapcsolatot ápolunk így egy baráttal is gazdagabb lettem.:-)
Azoknak az ügyfeleidnek leendő ügyfeleidnek akik hezitálnak, és döntés előtt állnak, hogy ingatlanjuk értékesítéséhez igénybe vegyék-e a segítségedet nyugodtan megadhatod a számom csak ajánlani tudlak mindenkinek.
Mindenkinek aki szeretné megkímélni magát hónapokig, netán évekig (mint a mi esetünkben) tartó bosszankodástól, kiszolgáltatottságtól és tisztelet a kivételnek bot csinálta magukat ingatlanügynöknek nevező és "segítségüket" felajánló valójában hátráltató tényezőtől.
Röviden a történetünk azoknak akik nem olvasták a blogodat.
Több mit 2 éve  próbáltam eladni kinőtt lakásunkat amikor egyik este kedvenc lakberendezési magazinom aktuális számát lapozva rátaláltam egy cikkre amely a home staginről szólt.
Ez nem lehet véletlen gondoltam ez nekem szól, muszáj kipróbálnom, semmit sem veszíthetek vele, mivel egyébként is esedékes lett volna már egy kis lakásfelújítás-szépítés.
Már nagyon belefásultam a folyamatos kudarcokba, kezdetben ingatlanközvetítő nélkül próbálkoztam az ingatlan értékesítésével, nem kevés energiát belefektetve, (gondolom másoknak is ismerős)hirdettem a különböző portálokon, folyamatosan frissítettem, aztán ha végre jelentkezett egy potenciális vevőjelölt rohantam haza a megbeszélt időpontra, gyors takarítás pakolás ám a várt hatás sajnos elmaradt, nem sikerült eladni az ingatlant.
Ezek után következett az a döntés, hogy ez nekem nem megy akkor "profikra" bízom és jöttek az ingatlanügynökök, akiknek a hozzáállását most nem szeretném részletezni, azon kívül, hogy folyamatosan győzködtek, hogy csökkentsük a vételárat és egyre csak faragtuk lefele a fél milliókat semmivel nem járultak hozzá az ingatlanértékesítés sikeréhez.
Mindezektől megkímélhettem volna magam ha korábban rá találok az home stagingről szóló weboldaladra.
Nagyon hálás vagyok, hogy a segítségeddel végül pozitív élményekkel zárult az értékesítés és új otthonunk berendezésében mindenképpen számítok a segítségedre és támogatásodra.


Üdvözlettel,
Krasznai Dorottya" 

🎁 Szeretnék minden Home Staging iránt érdeklődő vagy már elkötelezett számára egy INGYENES 10 részes Home Staging minikurzussal kedveskedni!

Ha korábban még nem iratkoztál fel, most megteheted itt, így 20 napon át betekintést kaphatsz a Home Staging rejtelmeibe 10 részes tananyagunkkal, ráadásul a 10. rész végén a kitartóaknak egy NAGY MEGLEPETÉSSEL is készülünk.

Sőt a továbbiakban első kézből értesülhetsz az aktuális kedvezményes Home Staging képzési lehetőségeinkről is, így biztosan nem maradsz le semmiről, ami fontos Számodra!

Jó tanulást, kezdjünk bele most! Kattints ide 👉 http://msp-design.hu/ingyenes-minikurzus-feliratkozas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése