2016. augusztus 4., csütörtök

Újabb köszönőlevél és egy különleges ház Home Stagingje

Ezeket a kedves sorokat kaptam a napokban... KÖSZÖNÖM!

"Kedves Patrícia!

Bár telefonon már megtettem, ezúton egy kicsit hosszabban is szeretném Neked megköszönni a segítségedet, home staging tanácsadásodat.

Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült eladnom családi házunkat. Bár halljuk, „szárnyal az ingatlan piac,” azért óvatosan kell bánni az általánosítással. Az olyan ingatlan, mint az enyém, bizony nem tartozik a könnyen eladható ingatlanok közé, hiába szép sokak szemében is. Ugyanis az agglomerációban van, nagy ház nagy telekkel, 17 éves és stílusa nem a főáramlatnak felel meg, hanem inkább egy rétegízlés igényeit elégíti ki, továbbá nagyobb értékű.

Meggyőződésem, hogy a home staging nélkül még mindig árulnám a házat. Hiába szép és jó egy ingatlan, ha nem teszünk meg bizonyos fontos lépéseket. Esetemben a kemény, kitartó munka, a türelem és a home staging együtt hozták meg a sikert, és így sikerült a házat eladni 10 hónap alatt.

Már korábban is el akartam adni, azonban azt nem professzionálisan tettem. Azt hittem, ha megy a hirdetés, rend és tisztaság van a házban, az elég. Hát nem! Rájöttem, ennek így nincsen értelme. Miért is gondolom, hogy ugyanazzal a módszerrel más eredményre jutok?
Ekkor határoztam el, hogy másképp állok a ház eladásához és belefogok tenni energiát, időt és pénzt az értékesítésbe. Ekkor jöttél Te és a home staging. És innentől beindultak az események. Megkaptam Tőled a feladatlistámat és elkezdtem rajta dolgozni. Sok munka várt rám a 250 négyzetméteres házban, pedig már a home staging előtt is a ház és a kert is rendezett volt és karbantartott. De megtanultam, ez nem elég.

A styling és a fotózás fantasztikus élmény volt számomra. Sokat tanultam belőle. Elképesztő volt, hogy milyen sok apróságra figyeltél, hogyan varázsoltad még szebbé a tereket. És meg kell említenem Jurassza Zsófit is, akinek ezúton is köszönöm a gyönyörű fotókat. Ti ketten kiváló párost alkottok, igazi csapatmunkát csináltatok.

Büszke vagyok rá, hogy a ház hirdetése a fotókkal kikerült az Index címoldalára. Mindazonáltal a befektetett munka fokmérője az eladás ténye. És hát ez is meglett. Türelmesen ki kellett várni a vevőt, aki beleszeretett a házba, és akinek igazán való az az ingatlan.
Sokat tanultam ebből az értékesítési folyamatból. Ismét bebizonyosodott számomra, amiben régóta hiszek, hogy a kitartáson, a befektetett energián, időn és pénzen túl alázat is szükséges a sikerhez.

Kedves Patrícia, nagyon köszönöm Neked, hogy általad megismerhettem és megtanulhattam a home staginget, és hogy a tanácsadáson túl támogattál, végigkísérted a házam eladási folyamatát. További munkádhoz sok sikert kívánok!

Éva"
És a lakás fotói sem maradhatnak el... Csodáljátok meg a ennek a kivételes háznak a fotóit!

Ha Neked is van egy eladó házad, amit nehezen tudsz értékesíteni, akkor gyere el Home Staging képzéseinkre és tanuld meg, hogy hogy tudod a legtöbbet kihozni az eladásból, hogy valóban sikeresen el tudd adni, itt szerezd meg a helyed a Legféltettebb Home Staging titkaim alapképzésünkre: https://msp-homestaging.hu

Várunk szeretettel, Patrícia

















🎁 Szeretnék minden Home Staging iránt érdeklődő vagy már elkötelezett számára egy INGYENES 10 részes Home Staging minikurzussal kedveskedni!

Ha korábban még nem iratkoztál fel, most megteheted itt, így 20 napon át betekintést kaphatsz a Home Staging rejtelmeibe 10 részes tananyagunkkal, ráadásul a egy nagyszerű ajándékkal is készülünk.

Sőt a továbbiakban első kézből értesülhetsz az aktuális kedvezményes Home Staging képzési lehetőségeinkről is, így biztosan nem maradsz le semmiről, ami fontos Számodra!

Jó tanulást, kezdjünk bele most! Kattints ide 👉 http://msp-design.hu/ingyenes-minikurzus-feliratkozas/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése