2014. március 24., hétfő

A Home Staging szerepe a piacon az ingatlanügynökökről kialakult vélemények tükrében 2. rész



Szóval, ahogy tegnap már írtam róla, néhány napig az ingatlaneladók és vevők az ingatlanügynökökkel kapcsolatos általános tapasztalataik kapcsán fejtem ki véleményemet. Az inspirációt ez a hvg cikk adta, az ebben elhangzott vélemények alapján osztom meg gondolataimat a témáról!

1.       „Lent van az ingatlanpiac.” 
A jelenlegi helyzet: Fellendülés tapasztalható az utóbbi hónapokban! Részletes ingatlanpiaci elemzés megtekinthető itt!
MSP Home Staging tipp: TENNI kell az eladás érdekében és nem várni a csodát!

2.      „Nincs kereslet az ingatlanpiacon!”
Az igazság: A jó lakások néhány hét alatt elkelnek. A lakáskeresők a kiemelkedő lakásokat keresik és azokat veszik meg!
  • amit áron alul, azaz olcsón kínálnak. (Az alacsony áron történő értékesítés nem lehet a célunk!)
  • ami a legjobb helyen található! (Erre nincs befolyásunk!)
  • ami a környék legszebb, legjobb házában található! (Erre sincs sok befolyásunk, hacsak nem a miénk az épület!)
  • ami a legjobb állapotú, a legszebben felújított,
  • a legtágasabb és legvilágosabb,
  • a legjobban berendezett és a legjobb elosztású a hasonló paraméterű ingatlanok között!
  • vagyis, ami a legjobb képet mutatja magáról!!! (És ez a cél!)
MSP Home Staging tipp: A lehető legjobbat kihozni az adottságokból, megmutatva az ingatlanban rejlő lehetőséget!
 
3. Az ingatlanügynökök azt mondják: „Konkrét érdeklődőm van az ingatlanra!” Bár így lenne, de az esetek 99%-ában ez sajnos nem igaz, ezzel csak a megbízási szerződés aláírására szeretnének rávenni, ám ahogy a cikk is írja, a konkrét vevő nem létezik, s így a vágyott végeredmény elmarad!

MSP Home Staging tipp: Csak ezért ne szerződjünk le semmilyen ingatlanügynökkel!

Holnap innen folytatjuk, és látni fogjuk, hogy a tökéletes végeredményhez professzionális megoldásra van szükség, amit már most elárulhatok, igaz csak titokban :) A megoldás tádááám:

MSP Home Staging Ingatlanfelkészítés és -Értékesítési Marketing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése